Premi Arete Excellentiam al Màster executive en Supply Chain Management IOC/UPC

El passat 29 de de setembre, l'Escola Europea de Short Sea Shipping en la celebració del seu 10è aniversari, va dur a terme el lliurament de premis "ARETE EXCELLENTIAM" per reconèixer la contribució de personalitats i institucions que han col·laborat en el desenvolupament i l'èxit de l'Escola al llarg d'aquests deu anys.

El Màster executive en Supply Chain Management de l'Institut d'Organització i Control de Sistemes Industrials de la Universitat Politècnica de Catalunya va ser guardonat com el màster amb més recorregut en la promoció del short sea shipping.

El premi "ARETE EXCELLENTIAM" va ser lliurat a institucions, centres de formació i els centres de promoció que contribueixen amb el seu treball i compromís amb el desenvolupament dels cursos de l'Escola Europea de Short Sea Shipping.